Opremite se za trčanje po snegu

od admin

Zašto ne biste odvojili bar 20 minuta dnevno sebi i svom zdravlju uz fizičke aktivnosti napolju kao što je trčanje po snegu?

Zimi su dani kratki i vetroviti, hladni i teško ih podnosimo, ali ako sedenje uz TV zamenite kratkim trčanjem po snegu, vaše telo će vam biti zahvalno i prijaće vam ova vrsta aktivnosti jer doprinosi kako fizičkom, tako i mentalnom zdravlju.  Redovna fizička aktivnost važna je i leti i zimi, samo je potrebno da se prilagodite vremenskim prilikama. Nije potrebno da ostajete dugo napolju, dovoljno je 15 do 20 minuta brzog hodanja ili trčanja kako bi razmrdali telo i ostali otporni na viruse koji vladaju tokom zime.

oprema trcanje

Zlatno pravilo trčanja na nižim temperaturama glasi – oblačite se slojevito!

Što više tankih stvari imate na sebi, to će vam biti toplije i kretaćete se pravilnije. Najvažniji je onaj prvi sloj do kože, ali baš tu često pravimo greške. Svi obično potegnemo za pamučnom majicom, ali ona zapravo upija znoj pa postaje mokra, teška i hladna jer se sporo suši. Zato, da biste sprečili prehladu, izaberite veš od veštačkih materijala koji omogućava da uvek ostanete suvi.

 

trcite sneg

Mnogi misle da je spas od hladnoće dupli par čarapa, ali dovoljan je samo jedan, jer se stopala brzo zagrevaju kada smo u pokretu. Za razliku od njih, uši se lako smrznu pa se naoružajte trakom ili tanjom kapom. Udobne patike se podrazumevaju i to je sve. Spremni ste za zimsko trčanje!

sneg trcanje

Ako trčite 2 ili više puta nedeljno tokom zime, vaše telo će imati više energije, pojačaćete imunitet i ostati otporni na viruse i prehlade. Za zdravlje i vitalnost zaista nije potrebno puno!

0 komentar
0

Slični članci

Ostavite komentar

* Upotrebom ove forme prihvatate skladištenje i rukovanje vašim podacima na ovom veb sajtu.

Ova web stanica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavićemo da ste dobro s tim, ali možete odustati ako želite. Prihvatam Pročitajte više