7 prirodnih lekova za glavobolju

od admin

Migrene i glavobolje mogu da imaju brojne uzroke, pa ih je zbog toga teško identifikovati i izlečiti. Ova nimalo prijatna bol može biti podstaknuta promenom vremena, dehidratacijom, stresom, hormonalnim promenama, hemikalijama iz okruženja, parfemima, usled premalo ili previše sna, ali i kao alergijska reakcija na hranu i iz brojnih drugih razloga.

Namirnice koje mogu uzrokovati migrenu su mlečni proizvodi, čokolada, jaja, citrusi, meso, testenina i hleb, orašasto voće, paradajz, luk, kukuruz, jabuke, banane, sir i vino. Ukoliko ne možete da odredite uzrok čestih glavobolja, stručnjaci preporučuju da pokušate sa dijetom bez ovih namirnica kako biste ih eliminisali, odnosno identifikovali da li neka od njih utiče na pojavu bola.

Dok ne pronađete uzrok, rešenje za migrenu ili glavobolju možete pronaći u ovim prirodnim lekovima i tretmanima.

1. Kafa
Kafa širi krvne sudove, pa će lek brže delovati. Zato brojne tablete protiv bolova u glavi sadrže kofein. Stručnjaci kažu da kofein stimuliše stomak da absorbuje lekove protiv bolova brže i efikasnije. Ne bi trebaloi da pijete više od dve šoljice, a kafu izbegavajte ako ste primetili da upravo ona izaziva migrenu.

2. Đumbir
Čudotvorni koren đumbira ima sposobnost da blokira histamine i da umanji upalu. Vekovima se koristi za lečenje neuroloških oboljenja, a alergija ili osetljivost na đumbir veoma je retka. Preporučena doza je pola do jedne kašičice đumbira dnevno.

3. Magnezijum
Jedno istraživanje pokazalo je da je 200 miligrama magnezijuma dnevno pomoglo čak 80 odsto ispitanika. Posebno se preporučuje onima koji pate od predmenstrualnih glavobolja. Možete koristiti suplemente, ili namirnice bogate magnezijumom, poput žitarica, zelenog povrća poput spanaća i brokolija, i u orašastom voću.

4. Opuštajuće tehnike
Pokušajte da legnete u mračnu sobu i da duboko dišete. Fokusirajte se na opuštanje misića, posebno onih u vratu, licu i glavi. Ako vam se glavobolje često dešavaju, pokušajte sa drugim tehnikama koje smanjuju stres, poput fizičke aktivnosti, dovoljno sna i pravilne ishrane. Preporučuju se i tople kupke, šetnje prirodom, meditacija, pozitivno razmišljanje i slušanje relaksirajuće muzike.

glavobolja1

5. Aromaterapija
Prokuvajte šaku ruzmarina u litru vode i sipajte u posudu nakon što provri. Stavite peškir preko glave i udišite paru koliko god možete. Ponavljajte dok glavobolja ne prestane. Pomoći će i pepermint, lavanda, eukaliptus i bosiljak.

6. Višnje
Istraživanja pokazuju da antocijani, koji se nalaze u višnjama i daju im tu prelepu crvenu boju, imaju antiupalna svojstva deset puta jača od aspirina i ibuprofena.

7. Akupunktura i masaža
Ove dve tehnike jačaju cirkulaciju i opuštanje. Obe mogu da se fokusiraju na problematična područja na telu.

0 komentar
0

Slični članci

Ostavite komentar

* Upotrebom ove forme prihvatate skladištenje i rukovanje vašim podacima na ovom veb sajtu.

Ova web stanica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavićemo da ste dobro s tim, ali možete odustati ako želite. Prihvatam Pročitajte više