5 jutarnjih rutina uspešnih ljudi
Po JUTRU se dan poznaje

od Marija

Ne kaže se slučajno ,, po jutru se dan poznaje“ . Mnoga naučna istraživanja utvrdila su da su upravo početak dana i naše jutarnje rutine umnogome zaslužne za to koliko ćemo i na koji se način aktivirati tokom čitavog dana. Budući da nismo svi ranoranioci i da nam je poprilično teško da se razbudimo, a kamoli pokrenemo od ranog jutra, savetujemo vam da ovih 5 saveta usvajate postepeno i da ih praktikujete koliko vam prijaju.

  • Jutarnje vežbe

Zvuči naporno, ali izdvojite svega 10-ak minuta kako biste se isteglili i zagrejali svoje mišiće. Lagano se rastežite dok čekate da vam provri voda za čaj ili kafu, napravite nekoliko čučnjeva dok nameštate krevet ili perete zube, ili se jednostavno teglite u krevetu kada se probudite.

Pexels
  • Popijte čašu vode na prazan želudac

Mnogi lekari preporučuju da prva jutarnja rutina treba da bude upravo čaša vode pola sata pre obroka kako bismo hidrirali svoje telo nakon sna. Ne samo što ćete na taj način ubrzati svoj metabolizam, već čete primetiti i koliko ova rutina utiče na vašu kožu, kosu i nokte. U čaši vode takođe možete dodati malo limunovog soka ili kašičicu jabukovog sirćeta koji su odlični sagorevači masnih naslaga.

Pexels
  • Ne čitajte poruke, niti mejlove

Da, da dobro ste pročitali. Mnogi uspešni ljudi upravo navode da je ovo jedna od najvažnijih jutarnjih rutina koje valja usvojiti. Zamislite samo da onako sanjivi otvorite mejl u kome vas pozivaju na vrlo važan poslovni sastanak, verovatnoća da na isti nećete otići je mnogo veća, nego što je ukoliko mejl pročitate nakon što ste doručkovali, posvetili malo vremena sebi i rasanili se. Dakle, neka poruke i mejlovi pričekaju nekoliko minuta, a vi to vreme posvetite svojim mislima i sebi.

Pexels
  • Napravite dnevni plan

Dok pijuckate jutarnju kafu ( nikako pre jela) ili čitate novosti uzmite papir i olovku i ispišite svoje obaveze ili pak napravite spisak za nabavku, na taj način ne samo što ćete zasigurno sve kupiti tj. uraditi, već ćete i zagrejati svoje vijuge i biti spremni za nove radne pobede.

Pexels
  • Nemojte jesti s nogu

Obavezno doručkujte pre nego li popijete kafu, ali i doručak pojedite za stolom, uživajte u hrani, jedite polako, na taj način ne samo što ćete se brže zasititi, već ćete i sprečiti osećaj nadutosti.

Pexels
0 komentar
1

Slični članci

Ova web stanica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavićemo da ste dobro s tim, ali možete odustati ako želite. Prihvatam Pročitajte više