Economic parfemi predstavljaju brend parfema koji svojim mirisom neodoljivo podsećaju na najpopularnije svetske brendova kao što su Guči, Šanel, Dior i mnogi drugi. Ovi parfemi su zbog svog, sada već, prepoznatljivog ekonomičnog pakovanja od 20 ml, postojanosti, ali pre svega kvalitetnog mirisa osvojili srca mnogih žena širom naše zemlje.
Tako ćete na policama gotovo u svakoj parfimeriji, bolje opremljenoj prodavnici, na trafici, pa čak i pijaci, moći da pronađete veliki broj malih, staklenih bočica sa prepoznatljivim nalepnicama i brojevima, gde svaki broj odgovara određenoj mirisnoj noti.
Prednost Economic parfema jeste u tome što su zaista napravljeni kao parfemi (eau de parfum), a ne kao toaletne vode, te stoga miris ostaje vrlo dugo na koži nakon što ga nanesete. Njegovo ekonomično pakovanje omogućava vam da ga ponesete svuda sa sobom i da u svakoj prilici možete ponovo da ga nanesete, što često nije slučaj sa glomaznim, staklenim bočicama parfema od 50 ili 100 ml koji su prilično teški i lako lomljivi.
Svakako, najveća prednost ovih parfema jeste upravo njegova cena. Cena Econimic parfema iznosi 220-270 dinara za 20 ml što je, morate priznati, ogromna razlika u odnosu na cene svetski poznatih brendova, te, prema rečima naših čitateljki, prestavljaju odličnu zamenu i parfem za svakodnevnu upotrebu.
Još jedna prednost jeste i to što možete priuštiti sebi na desetine različitih parfema i na taj način date sebi taj luksuz da stalno nanosite novu mirisnu notu u zavisnosti od raspoloženja i prilike. Pre podne odaberite sveže citrusne note, posle podne mirišite na cveće, a uveče odaberite mistične orijentalne parfeme.
Neki od najprodavanijih, ali i najprepoznatljivijih Economic parfema su sledeći: 25 koji neodoljivo podseća na Chanel 5, 21 koji je poput parfema Opium, 22 podseća na 5th Avenue, 205 svojim mirisom liči na Hipnotic poison, 286 podseća na Lady Million, dok 312 miriše poput parfema Good Girl.
A koji je vaš favorti među ekonomičnim parfemima?