Koni Samner (Connie Sumner) koju tumači Dajen Lejn (Diane Lane) živi sa svojim suprugom Edvardom Samnerom (Edward Sumner) kog tumači Ričard Gir (Richard Gere) u predgrađu Njujorka. Oni žive mirnim, uobičajenim životom u kom nema ničeg osobitog: Edvard je poslovni čovek, mnogo radi, Koni je većinom kod kuće sa detetom i njihov svaki dan je manje-više isti. Sve dok u Konin život ne uđe mladi, zgodan i strastven Franzus Pol Martel.
Jednog dana Koni je otišla u grad da kupi nešto sinu za rođendan koji se približavao. Tog dana vetar je duvao tako snažno da je Koni pala i razderala kolena. Tu se našao 28-godišnji Pol Martel i ponudio se da pomogne. Pozvao je u svoj stan i ona je pristala. Sve je tog puta bilo ugalnom pristojno (osim dobacivanja strastvenog Francuza) u odnosu na ono što će uslediti.
Koni se tog dana vratila kući, rekla suprugu Edvardu šta joj se desilo i čak je rekla ko joj je pomogao. Još neko vreme njen porodičan život se nastavio uobičajenim tokom. Međutim, u mislima joj je stalno bio mladi Pol.
KAKO JE MLADI POL OBUZEO KONI
Nedugo potom, ona odlučuje da ode opet kod Pola pod izgovorom da želi da mu se zahvali za pomoć onog dana kada je pala i povredila se. Naravno, to nije saopštila mužu. Vaterni Pol je krenuo snažnije u deljenje svojih komplimenata i Koni ni malo nije imuna na njih. Kroz nekoliko trenutaka, njih dvoje završilu su na krevetu u snažnom naletu strasti. Sva Polova priroda Farancuskog ljubavnika došla je do izražaja.
Nakon toga, Koni se vraća vozom kući. Ta vožnja bila je sve samo ne obična. U njoj su se lomile emocije. Na čas je bila srećna i smejala se, potom su joj suze navirale. Tu se još uvek videla sva njena unutrašnja borba koja će, uskoro, potpuno nestati.
Više ništa nije bilo isto kod kuće. Koni je bila odsutna. Stalno je „fatalna privlačnost“ gotovo vukla ka Polu. Nije mogla više ni da razmenjuje nežnosti sa suprugom, što je on primetio. Počela je da izmišlja obaveze u gradu kako bi se viđala sa Polom. Sve više je obraćala pažnju na svoj izgled, što je Edvardu takođe bilo sumnjivo.

KADA SVARI IZMAKNU KONTROLI…
Odnos Koni i Pola izmakao je kontroli. Ona sve češće odlazi kod njega u stan. U tim momentima živela je kao strastvena devojka koja je otpočela novu avanturu. Jednom je, dok je išla ka Polovom stanu, naletela na prijateljice koje su je pozvale na kafu. Bila je gotovo ljuta što su joj pokvarile plan susreta sa Polom. Morala je brže bolje da mu telefonira da je sačeka dok završi sa prijateljicama. Međutim, on se kroz nekoliko trenutaka stvorio u tom kafiću i kroz isto nekoliko trenutaka oni su se našli u toaletu. Koni se prijateljicama vratila vidno uzbuđenja, raščupana i otkopčanog dugmeta na haljini.
Kako je Konina avantura rasla, rasla je Edvardova sumnjičavost. On je unajmio detektiva da je prati. Važno je napomenuti da je Edvard jako voleo svoju suprugu. Njihov život jeste bio dosadan, ali emocije sa Edvardove strane su uvek bile prisutne. Utisak je i da je Koni volela supruga, ali više onako „podrazumevajuće“. Između njih se izgubila strast i falile su neke sitnice da začine i rasplamsaju brak što je Koni, očigledno, falilo.
U međuvremenu, dok se vozila gradom, Koni je iz svog auta videla Pola sa drugom ženom. Izašla je iz auta i potrčala ka njima. Kao tinejdžerka, počela je da udara Pola, vrišti i ispituje ko je ta druga žena. Pol je, naravno, rekao da je to prijateljica. U napadu tog besa i naletu emocija, oni su tada uplovili u još jednu izrazito erotsku scenu. I to u hodniku zgrade u kojoj je Pol živeo.
Edvard je saznao šta se dešava. Privatni detektiv kog je unajmio, doneo mu je fotografije njegove žene i mladog Francuza. Nakon toga, Edvard odlazi u Polov stan. Otpočinje razgovor sa Polom veoma smireno. Oni gotovo da ćaskaju o avanturi koju Pol ima sa njegovom ženom. I u tim momentima, stiče se utisak dostojanstvenog, smirenog i veoma jakog čoveka koji razgovara sa mladićem sa kojim njegova žena ima avanturu. Međutim, u jednom momentu Edvard gubi kontrolu.
KLUPKO SE ODMOTAVA
U naletu rastrojenosti i povređenosti Edvard uzima staklenu kuglu (koju je inače on poklonio supruzi, a ona Polu), i udara Pola po glavi. Pol pada mrtav. Edvard uzima neki tehih, umotava Pola u njega. Taman da izađe iz stana, začu se Konina poruka Polu usnimljena putem govorne pošte. Rekla mu je da ne može više da se viđa sa njim i da ne može više da laže svoju porodicu.
Edvard odlazi i baca Polovo telo na đubrište. I još uvek ništa ne govori Koni. Mada se klupko samo odmotava.
U kuću Samnerovih dolazi policija. Ispituje ih za Pola i tada Koni saznaje da je on mrtav. Ni Edvard ni Koni ništa ne otkrivaju. Svako je imao svoju tajnu. Međutim, jedno veče Konina prijateljica uzima staklenu kuglu (koju je, inače, Edvard poneo iz Polovog stana) i vidi na njoj tragove krvi. Tada je Koni sve bilo jasno.
Usledio je razgovor Koni i Edvarda. Ali, nije to bila razmena optužbi i prebacivanja. Oboje su bili smireni. Edvard ni u jednom momentu nije uputio neke uvrede ili teške reči supruzi. I dalje je gledao sa puno ljubavi. Neki bi pomislili i sa puno razumevanja.
Nedugo potom, Koni se upitala kako će sada porodica živeti sa tim teretom na plećima. Edvard je odgovorio da će se prijaviti policiji što je Koni negodovala. Konin plan je bio da sve prodaju, da se odsele, kupe kućicu na plaži i pecaju ribu po ceo dan. Edvard je to prihvatio. To je poslednja scena filma.
Koliko je Edvard mogao da voli Koni kad joj je oprostio prevaru? I to bez teških reči, bez prebacivanja, sa jednakom ljubavlju kao i pre saznanja o Polu. Koliko se pokazao velikim kad je pristao da sve zaborave i krenu u novi život na predlog svoje supruge?
A da li osuđujete Koni? Mogla je da izgubi sve. Dom, supruga koji je neizmerno voli, a možda i sina ukoliko bi, nakon razvoda, on pripao ocu. Jedna avantura mogla je da uništi sve momente, dane, godine, čitav život. Jasno je šta se desilo. Bilo joj je dosadno u životu koji je živela. Sa Polom se osećala kao da je ponovo u 20-im godinama. Ali cena je mogla da bude prevelika.