TRENING ZA NOGE ZA SAMO ČETIRI MINUTA

od Marija

Veliki broj žena ima problem sa „viškom“ u nogama i često čujemo da kada god se ugoje, to im se najviše primeti na nogama. Karantinski period je dodatno pogoršao ovo stanje i zbog toga vam donosimo vežbe za noge u trajanju od samo četiri minuta.

Ovu vežbu pronašli smo na YouTube kanalu „Bowflex“ koji se bavi treninzima i vežbanjem. Četvorominutni trening sastoji se iz šest vežbi u trajanju od 30 sekundi sa po 10 sekundi kardio sekcije između vežbi.

„NEMAM VREMENA“ VIŠE NIJE IZGOVOR

Kanal „Bowflex“ objašnjava da je ovo idealan trening za sve one koji nemaju puno vremena za vežbanje.

„Ne morate izdvajati 30 ili 60 minuta za vežbanje. Radite na mišićima nogu samo četiri minuta. Ova vežba se idealno uklapa u vaš dan kada nemate vremena – prilagodite je jednom ujutru i jednom uveče“, piše u opisu videa na ovom kanalu.

Na početku treninga se prvo zagrejete trčeći u mestu 10 sekundi. Zatim radite prvu vežbučučnjeve u trajanju od 30 sekundi. Potom treba da uradite kardio deo u trajanju od 10 sekundi – „jamping jacks“ odnosno skakanje u mestu razmačinjući istovremeno ruke i noge. Druga vežba je „forward lunges“, a ona podrazumeva da naizmenično postavljate napred jednu pa drugu nogu u čučnju. Potom sledi 10 sekundi kardio – „jamping jacks“. Treća vežba je „backward lunges“ odnosno naizmenično postavljanje jedne pa druge noge nazad u čučnju. Potom treba da uradite kardio deo – 10 sekundi trčanja u mestu. Zatim četvrta vežba je naizmenično istezanje jedne, pa druge noge na levu i desnu stranu. Kardio deo se potom sastoji u skakanju u mestu – „jamping jacks“. Peta vežba je da 30 sekundi zadržite noge u čučanj položaju. Zatim treba da uradite kardio u obliku trčanja u mestu u trajanju od 10 sekundi. Šesta i poslednja vežba jeste da 30 sekundi skačate iz položaja čučnja.

0 komentar
0

Slični članci

Ova web stanica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavićemo da ste dobro s tim, ali možete odustati ako želite. Prihvatam Pročitajte više