Ako ne bude nikakvih promena, Međunarodna konferencija „Biznis na štiklama“ održaće se 25. juna u Master centru Novosadskog sajma. Moto ovogodišnjeg skupa privrednica je „Odvaži se-osnaži se“, a jedna od tema biće i promocija biznisa i plasiranje proizvoda i usluga.
Predsednica kluba „Biznis na štiklama“ Sofija Bajić kaže da će se konferencija održati ukoliko „uslovi budu dozvolili“, a da će sve mere poštovati. Ako ne bude sve po planu, konferencija će se odložiti za početak jula.
„Poštovaćemo sve mere uzimajući u obzir da Master centar Novosadskog sajma to može da ispoštuje. Očekujemo 600 učesnika iz zemlje i iz regiona. Naravno ako bude bilo potrebe možemo konferenciju pomeriti i za nekoliko nedelja, početak jula na primer“, kaže Sofija.
Konferencija „Biznis na štiklama“ održavala se i protekle tri godine uvek sa ciljem edukovanja učesnica preduzetnica, razmene iskustava i međusobne saradnje.
ODVAŽI SE, OSNAŽI SE
„Moto ovogodišnje konferencije je ODVAŽI SE-OSNAŽI SE. Kao i na predhodnim konferencijama i na ovoj nešto bez čega ni jedno poslovanje ne može da uspe je marketing i to je jedna od tema. Zatim tema je i digitalni marketing, takođe bez čega se danas ne može. Ni ovoga puta neće izostati uspešne preduzetničke priče kao i izvori finansiranja“, rekla je Bajić.