ŽELITE DA SE REŠITE PODBRATKA? EVO NEKOLIKO SJAJNIH VEŽBI KOJE ĆE VAM U TOME POMOĆI!

od Marijana

Nepravilan položaj tela, manjak fizičke aktivnosti i prekomerna težina mogu dovesti do stvaranja tzv. podbratka. Podbradak je estetski vrlo ružan i kako navodi autorka programa Face Yoga Method, Fumiko Takatsu, sve je veći broj mladih kod kojih je primetan. Jedan od važnijih razloga za to je i položaj tela prilikom korišćenja mobilnog telefona.

Stoga, prvi i osnovni savet, kada je položaj tela u pitanju, jeste da treba da se potrudimo da svoje telefone držimo u visini brade kako bi nam pre svega kičma bila prava, ali i kako bismo sprečili nastanak podbratka.

Takođe, vrlo je važno da zatežemo kožu brade uz pomoć jednostavnih vežbi koje nam ova autorka donosi:

Prvo, možemo staviti ruke na grudi, prekrštene i pravilno stati, kičma mora biti ispravna, a grudi i pluća širom otvorena. Zatim povucite lagano svoju bradu pod uglom od 45 stepeni ulevo, a potom to ponovite u desnu stranu. Obratite pažnju da su vam ramena spuštena. Ponovite vežbu nekoliko puta.

Druga vežba zahteva tegljenje vrata, tačnije, iz uspravnog položaja, očiju uprtih pravo, lagano počnite da dižete pogled i glavu ka vrhu, zatežući na taj način svoj vrat. Vodite računa da se ne grčite i da se ne naprežete previše. Ponovite vežbu nekoliko puta.

Ove dve vežbe potom možete kombinovati tako što ćete prvo zatezati vrat ulevo, potom ka vrhu, a potom se istezati u desnu stranu.

Kako biste što pravilnije odradili vežbe, pogledajte video u nastavku:

MASAŽA PROTIV STARENJA LICA

Izvor: Face Yoga Method

0 komentar
0

Slični članci

Ova web stanica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavićemo da ste dobro s tim, ali možete odustati ako želite. Prihvatam Pročitajte više