CHIA PUDING – NOVA OMILJENA POSLASTICA ZA DORUČAK

od Marijana

Ukoliko obožavate slatkiše, a voleli biste da pronađete jednako ukusnu i zdravu zamenu za njih obavezno probajte preukusan chia puding koji je postao vrlo popularan ovoga leta. Priprema se vrlo lako, jednostavno, a ukus je neodoljiv.

Priprema chia pudinga izuzetno brza, međutim prvo što morate da znate jeste da chia semenke treba da nabubre kako biste dobili čvrstu puding smesu i da stoga pripremljenu tečnu smesu ne možete odmah jesti već ga treba ostaviti u frižideru da ,,odstoji“ minimum 2 sata. Praksa mnogih ljudi je da uveče pripreme ovu poslasticu za doručak i da je potom ujutru izvade hladnu iz frižidere i degustiraju. Pa eto da znate, da možete da usvojite i tu praksu.

Postoji više vrsta chia pudinga, u zavisnosti od toga ko koje voće i ukuse preferira, ali smo mi za vas danas odabrali univerzalni sa proizvodima koje svakodnevno možete nabaviti i koje možda već posedujete u domu. Sve što vam je potrebno za pripremu pudinga jesu:

  • chia seme
  • 1 banana
  • malo meda
  • kakao
  • mleko

Priprema:

Izdrobite u posudu jednu bananu, a zatim dodajte tri kašike chia semenki, jednu kašiku kakaa i jednu kašiku meda. Prelijte sve sa 180 ml mleka i dobro izmešajte sve sastojke. Prespite potom tečnu smesu u čašu ili šolju. Kao što smo rekli sada semenke treba da nabubre i da se smesa stvrdne. Zato ćemo šolju ili čašu staviti u frižideri na minimum 2 sata ili preko noći. Nakon što puding izvadimo iz frižidera možemo na vrg naseckati još malo banane, ili dodati drugo voće i orašaste plodove po želji. Naš predlog je da to budu borovnice sa dodatkom malo badema i indijskog oraha.

Prijatno!

0 komentar
0

Slični članci

Ova web stanica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavićemo da ste dobro s tim, ali možete odustati ako želite. Prihvatam Pročitajte više